Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2022-05-30 08:00:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:251
  • Penerangan pantas:

    Martigny-Ville,Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tena

Kandungan artikel

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm,Martigny-VilleSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis kering, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali dan kemudian lukis sampel minyak.

Martigny-VillePenukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting,Martigny-VilleHarga pengubah kuasa 500KVA, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Apabila meninggalkan kilang, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi,Martigny-VillePengubah yang ditenggelamkan minyak besar, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan



Pengubah terbenam minyak

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Kualiti yang hebatCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Pengurusan kualitiDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Martigny-VilleKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

ZaragozaMaklumat produk lain
  • Bandar FuxinFabrik jambatan penerbangan hidraulikSejauh mana anda tahu

    Bandar FuxinFabrik jambatan penerbangan hidraulikSejauh mana anda tahu

  • PadebornJembatan naik hidraulik bergerakSebut harga diskaun baru

    PadebornJembatan naik hidraulik bergerakSebut harga diskaun baru

  • PadebornJenis garpu gunting platform angkat bimbitBagaimana menyelesaikan masalah biasa?

    PadebornJenis garpu gunting platform angkat bimbitBagaimana menyelesaikan masalah biasa?

  • PadebornHarga lif kecil rumah tanggaBidang mana yang boleh digunakan

    PadebornHarga lif kecil rumah tanggaBidang mana yang boleh digunakan

  • SicuaniPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanLaporan Penyelidikan Industri

    SicuaniPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanLaporan Penyelidikan Industri

  • AnaheimTrak platform angkat hidraulikCara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

    AnaheimTrak platform angkat hidraulikCara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

  • AnaheimFixed boarding bridgeBerpatutan

    AnaheimFixed boarding bridgeBerpatutan

  • GelsenkirchenJembatan naik hidraulik bergerakTafsiran terperinci

    GelsenkirchenJembatan naik hidraulik bergerakTafsiran terperinci

  • segera:Peringatan: Maklumat Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan memberi anda Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan. Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Martigny-VillePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!