KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar

  • masa pelepasan:2022-05-30 12:19:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:390
  • Penerangan pantas:

    Kharkiv,Dry type transformer factoryPenghakiman cacat pengubah kuasaKharkivPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

Penghakiman cacat pengubah kuasa

KharkivPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar,KharkivPenukar 20 kV, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Nakhon SawanPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

reformApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.


KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

reformBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan,KharkivPengubah kuasa tiga fasa, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

KharkivSebab api dalam pengubah kuasa

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu,KharkivPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkan, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

ZaragozaMaklumat produk lain
  • VoorburgRampa Lantai MudahKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    VoorburgRampa Lantai MudahKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • VoorburgLif legu aluminium yang diletak di keretaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    VoorburgLif legu aluminium yang diletak di keretaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • VoorburgLif rumah villa penglihatan kecilFungsi berorientasikan

    VoorburgLif rumah villa penglihatan kecilFungsi berorientasikan

  • CabralPengubah distribusi 6kVAnalisis pembuatan

    CabralPengubah distribusi 6kVAnalisis pembuatan

  • Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApakah standard yang relevan di negara-negara

    Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApakah standard yang relevan di negara-negara

  • Rimba AonaiRancangan jambatan naikJualan Panas Nasional Berpatutan

    Rimba AonaiRancangan jambatan naikJualan Panas Nasional Berpatutan

  • Guidonia MontecelioTekanan hidraulik paksi boarding tetapPengenalan kaedah pengeluaran

    Guidonia MontecelioTekanan hidraulik paksi boarding tetapPengenalan kaedah pengeluaran

  • Guidonia MontecelioLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Ketumpatan rendah bahan polimer

    Guidonia MontecelioLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Ketumpatan rendah bahan polimer

  • segera:Peringatan: Maklumat KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar memberi anda KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar oleh syarikat kami, perkhidmatan KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar. KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KharkivParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVIndustri menyebabkan kerosakan yang besar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!