DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan

  • masa pelepasan:2022-05-31 20:21:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:340
  • Penerangan pantas:

    Dneprodzerzhinsk,Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kura

Kandungan artikel

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

DneprodzerzhinskPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Chuhar KanaApabila memeriksa inti hook the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken,DneprodzerzhinskPengubah jenis kotak 80, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak),DneprodzerzhinskPengubah jenis kering 1250kva, ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan biasa



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

PenawaranKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan biasa



Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

penjualPermukaan flange tidak sama, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

DneprodzerzhinskSebab api dalam pengubah kuasa

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

ZaragozaMaklumat produk lain
  • ELFORDPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriJalankan dan penyelenggaraan

    ELFORDPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriJalankan dan penyelenggaraan

  • ELFORDPlatform penangkapan utama tahapApa yang perlu dilakukan jika ia pecah, bagaimana memperbaikin

    ELFORDPlatform penangkapan utama tahapApa yang perlu dilakukan jika ia pecah, bagaimana memperbaikin

  • Partido de La MatanzaPengubah kuasa 25kVApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

    Partido de La MatanzaPengubah kuasa 25kVApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

  • PwotskPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiOperasi dan penggunaan spesifikasi

    PwotskPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • PwotskJembatan pengangkutanKekurangan bahan mentah dalam industri

    PwotskJembatan pengangkutanKekurangan bahan mentah dalam industri

  • AvignonJembatan naik bimbit ForkliftKelebihan kategori

    AvignonJembatan naik bimbit ForkliftKelebihan kategori

  • AvignonPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJenama mana yang bagus

    AvignonPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJenama mana yang bagus

  • AvignonResidential use of indoor elevators in duplex buildingsHarga pada amnya stabil

    AvignonResidential use of indoor elevators in duplex buildingsHarga pada amnya stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan memberi anda DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan oleh syarikat kami, perkhidmatan DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan . DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DneprodzerzhinskPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!