KingstonYang merupakan paip bulat galvanized yang baikProsedur pemeriksaan masuk

masa pelepasan:2022-06-20 13:31:36 Pengguna pos:256HP158312377 Paparan halaman:612

Petua teras:Kingston,Besi kualiti tinggi (P & le; .%, dan kebanyakan dari mereka menggunakan letupan pasir selain dari gulung pasir. Selepas

Besi kualiti tinggi (P & le; .%, dan kebanyakan dari mereka menggunakan letupan pasir selain dari gulung pasir. Selepas langkah-langkah ini dilupakan biaya akan dikurangi dengan besar.

KingstonSelepas rawatan RH, besi cair patut diberi makan dengan garis Si Ca apabila suhu besi cair tinggi. Pada masa ini, rawatan kalsium boleh mengurangkan segregasi sulfur dalam proses penyesalan kemudian.

Oil drilling pipe (yb-) is a square pipe used for internal or external thickening at both ends of oil drilling. Steel pipes are divided into turning wire and non turning wire. Turning wire pipe is connected with joint, and non turning wire pipe is connected with tool joint by butt welding.

OffenbachTuba kuasa dua diameter dalaman yang tepat untuk silinder hidraulik dan pneumatik (gb-) adalah tuba kuasa dua yang dicat sejuk atau dicat sejuk dengan diameter dalaman yang tepat untuk silinder hidraulik dan pneumatik.

Besi tubular kuasa dua atas (kedua-dua P dan s ≤ .%)

Dalam proses produksi tabung kuasa dua penywelding sebelum membentuk, bentuk terutamanya selesai dengan bingkai saiz. Mesin saiz biasanya adalah dua kilang tinggi, termasuk bingkai mengufuk dan bingkai roll menegak. Pada masa ini,KingstonWhich galvanized square tube, terdapat kebanyakan dua jenis desain pipa kuasa dua: satu ialah bingkai mengufuk direka mengikut lubang kotak, bingkai ialah lubang eliptik, dan bingkai lainnya adalah kira- kira lubang segiempat. Seksyen pipa terdiri dari lengkung bulat. Projek profesional termasuk: paip kuasa dua, paip kuasa dua tanpa senyap, paip kuasa dua galvanized, Radius filet bagi kumpulan antara dinding sisi dan bawah semua corak lulus sama dengan radius filet bagi seksyen selesai. Koeficien panjang keseluruhan bagi tabung kuasa dua adalah kira-kira , yang terutamanya disebarkan pada gulung rata. Pendeformasi gulung menegak adalah sangat kecil, pengiraan adalah kompleks dan nilai pengiraan tidak cukup tepat. Ia diperlukan untuk terus betulkan lingkungan laluan.


KingstonYang merupakan paip bulat galvanized yang baikProsedur pemeriksaan masuk



Tuba kuasa dua diameter dalaman yang tepat untuk silinder hidraulik dan pneumatik (gb-) adalah tuba kuasa dua yang dicat sejuk atau dicat sejuk dengan diameter dalaman yang tepat untuk silinder hidraulik dan pneumatik.

Apabila tabung kuasa dua ditutup, permukaan tabung kuasa dua akan dihancurkan untuk menghindari koleksi paru air di permukaan disebabkan volatilisasi yang sukar.

Jika hanya ada satu penyweld pesawat, penyweld langkah-langkah ke belakang akan diterima dari tengah, iaitu, lengkung penyweld seksyen akan dihentikan pada lengkung seksyen.

Bahan langsungMelemparkan (melemparkan) pelemparkan (melemparkan) pelemparan adalah bahawa motor kuasa tinggi memandu pisau pelemparan (melemparkan) untuk berputar dengan kelajuan tinggi,KingstonPenghasilan paip persegi Galvanized,KingstonHarga paip persegi galvanized DN100, sehingga pasir besi, tembakan besi, seksyen wayar besi, mineral dan abrasif lain boleh disemprotkan (melemparkan) di permukaan tabung kuasa dua di bawah tindakan kekuatan sentrifugal, yang tidak hanya boleh mengeluarkan sepenuhnya rust, oksid dan tanah, tetapi juga tabung kuasa dua di bawah kesan dan kekuatan pelemparan, Ia juga boleh mencapai kasar seragam yang diperlukan.

Pertama adalah untuk menghapuskan rust dari tabung kuasa dua. Apabila menghapuskan rust dari tabung kuasa dua, berus wayar besi terutama digunakan untuk mengosongkan permukaannya, yang dapat menghapuskan rust longgar atau rust pada permukaan tabung kuasa dua.

Jika hasil pemeriksaan semula tidak berkualifikasi (termasuk item yang hasil pemeriksaan awal tidak berkualifikasi dan pemeriksaan semula tidak dibenarkan), penyedia boleh menghantarnya untuk menerima satu per satu; Atau dilakukan semula rawatan panas (bilangan rawatan panas RE tidak boleh melebihi masa), dan cadangkan menerima dengan batch baru.


KingstonYang merupakan paip bulat galvanized yang baikProsedur pemeriksaan masuk



The difference between hot-dip galvanized square pipe and cold-dip galvanized square pipe is mainly from the following aspects: the appearance of hot-dip galvanized square pipe is slightly rough compared with cold-dip galvanized square pipe; Kelihatan paip kuasa dua galvanized sejuk adalah lembut dan cerah.

Pelanggan pertamaBesi prestasi istimewa: A. besi yang tidak stainless dan resistant asad; b. baja tahan panas: termasuk baja tahan oksidasi, baja kuat panas dan baja valv udara; c. baja selai pemanasan elektrik; d. Pakai baja resisten; e. baja suhu rendah; f. Besi elektrik.

Penapis besi dan pembuluhan pada seksyen potongan akan dibuang sepenuhnya dengan fail atau alat yang sesuai untuk menghalang pembuluhan besi dan pembuluhan daripada menggaruk O-cincin goma dan aksesori lain apabila menyambung bahagian lain.

Penggunaan utama tabung kuasa dua: tabung kuasa dua adalah terutama digunakan dalam teknik air tap, industri petrokimia, industri kimia, industri tenaga elektrik, irrigasi pertanian dan pembinaan bandar. Ia adalah salah satu produk utama yang dikembangkan.

KingstonMenurut klasifikasi metalografik, keadaan anel tub kuasa dua: A. hypoeutectoid steel (ferrite + pearlite); b. Besi Eutectoid (mutiara); c. Penumpang besi melalui tabung persegi biasa (mutiara + simentit); d. Ledeburite steel (pearlite + cementite).

Tuba kuasa dua untuk retak minyak (gb-) ialah tuba bakar, penyukar panas dan tuba kuasa dua paip yang sesuai untuk kilang minyak minyak.

Tuba kuasa dua untuk pengangkutan cair (gbt-) adalah tub kuasa dua umum untuk pengangkutan air, minyak gas dan cair lain.

Hak cipta dan notis:
1. KingstonYang merupakan paip bulat galvanized yang baikProsedur pemeriksaan masuk yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat KingstonYang merupakan paip bulat galvanized yang baikProsedur pemeriksaan masuk, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan KingstonYang merupakan paip bulat galvanized yang baikProsedur pemeriksaan masuk adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian KingstonYang merupakan paip bulat galvanized yang baikProsedur pemeriksaan masuk mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Zaragozamengesyorkanberita
ZaragozaBerita terkini