RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi

  • masa pelepasan:2024-03-28 19:38:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:293
  • Penerangan pantas:

    Ranchuelo,Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik,RanchueloGambar pengubah kuasa, dan terdapat banyak s

Kandungan artikel

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik,RanchueloGambar pengubah kuasa, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

RanchueloPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

SaseboGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,RanchueloKeperlukan tetapan pengubah jenis kering, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.


RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi



Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Click to viewPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar,RanchueloBerapa banyak pengubah kotak 250kVA, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Laporan pemeriksaan kualitiSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

RanchueloTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

ZaragozaMaklumat produk lain
  • CarrigalinePlatform angkat hidraulik elektrik tetapBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaik

    CarrigalinePlatform angkat hidraulik elektrik tetapBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaik

  • CarrigalineBeli jambatan boarding hidraulikKemahiran memilih kaedah kerja rumah

    CarrigalineBeli jambatan boarding hidraulikKemahiran memilih kaedah kerja rumah

  • KrakowJembatan boarding platform tetapMengapa saiz penggunaannya berkurang

    KrakowJembatan boarding platform tetapMengapa saiz penggunaannya berkurang

  • KrakowPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

    KrakowPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

  • KrakowLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnda dialu-alukan untuk menghubungi

    KrakowLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnda dialu-alukan untuk menghubungi

  • ShahzadpurSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAPengilang sumber langsung

    ShahzadpurSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAPengilang sumber langsung

  • polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

    polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

  • polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

    polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

  • segera:Peringatan: Maklumat RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi memberi anda RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi oleh syarikat kami, perkhidmatan RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi. RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RanchueloMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan komposisi dan fungsi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!