FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama

  • masa pelepasan:2024-03-28 09:47:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:200
  • Penerangan pantas:

    Fortaleza,Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, kegagalan

Kandungan artikel

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Jembatan naik kecil dibahagi ke jembatan naik tetap dan jembatan naik bimbit berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jembatan naik tetap juga dibahagi ke jembatan naik kecil dan jembatan naik pneumatik berdasarkan lokasi dan keperluan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan,FortalezaJembatan boarding platform, laman,FortalezaJembatan penerbangan teleskopik, dan persekitaran.

FortalezaBuang dan nyahkumpulkan valv turun, letupkan inti valv bersih dengan udara termampat dan kemudian memasang semula.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Jembatan penerbangan hidraulik menentukan kaedah muatan dan muatan berdasarkan jenis, sifat, berat badan, dan bentuk bahan-bahan berbeza, mengembangkan program jembatan penerbangan hidraulik yang masuk akal, dan membuat rancangan sebelum jembatan penerbangan hidraulik. Setiap langkah patut dianggap untuk menghindari ralat besar. Tentukan kaedah jembatan naik hidraulik yang sesuai berdasarkan ciri-ciri barang. Pre-pemprosesan barang untuk mencapai kaedah pemindahan modular seperti muatan dan lepaskan terpasang palet, bekas, dll. Pengendalian bekas tidak hanya mempunyai unit muatan dan lepaskan besar, efisiensi operasi tinggi, dan menyimpan masa pemuatan dan lepaskan operasi, tetapi juga meningkatkan fleksibiliti muatan hidraulik bahan dan lepaskan jembatan, membuat ia mudah untuk mencapai standardisasi. Ia tidak perlu menyentuh berbagai bahan dengan tangan untuk mencapai kesan bahan melindungi.

Blok brek peralatan.


FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama



Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Pelepasan minyak dan penuhian minyak: Pelepasan air dan sedimen pada masa yang tepat dalam tangki minyak paksi naik adalah penting untuk menghapuskan kemudahan dalam minyak, tetapi pembersihan pada masa yang tepat seluruh sistem hidraulik juga penting. Ini adalah cara yang boleh dipercayai untuk menghapuskan keseluruhan kotoran sistem, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm,FortalezaPlat besi jambatan naik, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Selamat datang panggilanPipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Jembatan lebih mahal daripada lif biasa, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam, dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.


FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama



Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

Nilai tinggiJembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

Sistem kuasa jambatan pengangkutan hidraulik menggunakan silinder minyak yang besar untuk mengangkat seluruh plat bersandar. Apabila ia mencapai kedudukan atas, silinder minyak kecil bermula berfungsi dan melangkah secara lembut keluar dari piring hinge. Plat penyesuaian tinggi dibuat dari plat besi dengan corak tinggi dan profil, dengan jangka hidup yang panjang. Manufattur profesional jambatan naik, dengan kuantiti besar produk berkualiti tinggi dan yang boleh diterima. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?

FortalezaSebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Alasan: sirkuit terbuka.

Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.


ZaragozaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama memberi anda FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama oleh syarikat kami, perkhidmatan FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama. FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!