GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • masa pelepasan:2024-03-28 16:22:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:586
  • Penerangan pantas:

    Gyongyos,Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergeraka

Kandungan artikel

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

GyongyosDengan bantuan jambatan muatan hidraulik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Ia hanya memerlukan operasi orang tunggal dan tiada bekalan kuasa untuk menyedari pemuatan dan pembuatan barang yang selamat dan cepat,GyongyosMoving the boarding bridge,GyongyosJembatan naik bimbit,GyongyosJembatan boarding bergerak, yang boleh mengurangi intensiti kerja, menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Blok brek peralatan.

Santa RitaPerlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.


GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi



Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Kerana ia digunakan dalam pelbagai kali, bentuk-bentuknya berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan dalam gudang besar, kilang, platform kargo, pelabuhan, lapangan terbang, dll. yang memerlukan jumlah besar muatan dan muatan kargo. Down the road, factories and warehouses are more commonly used, and mobile hydraulic boarding bridges are mostly smaller companies that need to rotate and load and unload goods on a large scale.

Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

Kesimpulan ujianReason: The return valve is not closed.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.


GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi



Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

Projek analisis[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.

Plat bibir jambatan naik bergerak disambung dengan jambatan naik dengan lengkap penuh, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. The use of imported seals ensures excellent sealing performance of the hydraulic system. Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan kehidupan perkhidmatan panjang. Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi. Mengadopsi plat besi berpotensi anti slip, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

GyongyosAlasan: Penapis diblokir.

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Selamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan bentangan silinder hidraulik lif yang dipandu oleh seluruh silinder hidraulik. Kinematik, analisis dinamik dan rancangan optimizasi mekanik mekanisme mengangkat tali ganda yang dipandu oleh silinder hidraulik menyediakan asas teori dan rancangan optimizasi yang boleh dilakukan untuk mengurangkan lebih lanjut dorongan mekanisme pemotong yang dipandu oleh silinder hidraulik dan meningkatkan kelajuan. Kestabilan jambatan naik.


ZaragozaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi memberi anda GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi. GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!