LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama

  • masa pelepasan:2024-03-28 18:43:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:393
  • Penerangan pantas:

    Lübeck,Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja

Kandungan artikel

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, forklift juga boleh masuk secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

LipaSemasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, yang merupakan penyelamatan kerja.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan,LübeckJembatan naik automatik, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.


LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama



Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Before loading, unloading and transporting goods, the height of the adjustment plate on the boarding bridge should be adjusted to ensure a smooth overlap with the rear of the truck. Then, the iron chain on the boarding bridge should be securely tied to the truck.

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Pelanggan pertamaKeuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.


LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama



After the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Rekomendasi kata mulutAlasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Simpan minyak di kawasan yang dibersihkan dan berhati-hati bila menukar minyak atau bahan bakar. Hanya saluran pembersihan yang dilengkapi dengan penapis mata halus boleh digunakan untuk menuangkan minyak dari bekas ke dalam tangki bahan bakar kereta. Sudah tentu,LübeckJembatan pengangkutan yang tetap, minyak yang anda aplikasikan sepatutnya jenis yang direkomendasikan oleh pembuat.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

LübeckOperasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana,LübeckPaksi penerbangan hidraulik tetap, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.

Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.


ZaragozaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama memberi anda LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama oleh syarikat kami, perkhidmatan LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama. LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LübeckMoving the boarding bridgeCiri-ciri gaya utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!