TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional

  • masa pelepasan:2024-03-28 19:53:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:201
  • Penerangan pantas:

    Tulsa,[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plat

Kandungan artikel

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama,TulsaJembatan pengangkutan, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, bentuk-bentuknya berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan dalam gudang besar, kilang, platform kargo, pelabuhan, lapangan terbang dll. yang memerlukan jumlah besar muatan dan muatan kargo. Down the road, factories and warehouses are more commonly used, and mobile hydraulic boarding bridges are mostly smaller companies that need to rotate and load and unload goods on a large scale.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan,TulsaJenis bergerak hidraulik paksi naik, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.

Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld,TulsaJembatan penerbangan tetap hidraulik, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.


TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional



Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Adakah kekurangan mentega di kawasan di mana lengan sokongan tersambung? Adakah kekurangan mentega? Jika masalah yang sepadan boleh ditangani dan diselesaikan dengan betul, semua orang perlu mempertimbangkan perkara-perkara khusus ini secara aktif semasa proses penggunaan, dan selepas melakukan pemeriksaan bekerja dengan lebih efektif, keseluruhan proses aplikasi boleh lebih licin.

Ia dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.

pengetahuanDikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

Honesty is the foundationAda tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain.

Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

TulsaPengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

Alasan: Penapis diblokir.


ZaragozaMaklumat produk lain
  • PerancisPlatform angkat hidraulik diletak silinderPenyelenggaraan

    PerancisPlatform angkat hidraulik diletak silinderPenyelenggaraan

  • PerancisVehicle boarding bridgeKaedah anti karat

    PerancisVehicle boarding bridgeKaedah anti karat

  • ChongoyapeJembatan boarding jenis platformCadangan dari mulut ke mulut

    ChongoyapeJembatan boarding jenis platformCadangan dari mulut ke mulut

  • ChongoyapePlatform penangkapan hidraulik traktifRintangan api lemah

    ChongoyapePlatform penangkapan hidraulik traktifRintangan api lemah

  • ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan

    ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan

  • SatkhiraSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan

    SatkhiraSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan

  • DublinPlatform angkat hidraulik diriSebab mengapa semakin sukar selekoh

    DublinPlatform angkat hidraulik diriSebab mengapa semakin sukar selekoh

  • DublinVehicle mounted boarding bridgeInovasi teknologi

    DublinVehicle mounted boarding bridgeInovasi teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional memberi anda TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional oleh syarikat kami, perkhidmatan TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional. TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!