PumacilMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikDi manakah perbezaan klasifikasi

masa pelepasan:2024-02-14 23:47:39 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:104

Petua teras:Pumacil,Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbe

Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Adakah jambatan boarding mudah digunakan? Orang-orang yang telah menggunakan jambatan boarding tahu bahawa ia adalah peralatan mekanik yang sangat berguna, dengan kost-efektivitas tinggi, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!

PumacilB) Bila mengekalkan sistem hidraulik, hanya plug plastik bersih boleh digunakan untuk menutup hujung paip.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

yeoncheongunAnda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.


PumacilMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikDi manakah perbezaan klasifikasi



Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Apabila menyatukan atau menggantikan sambungan peralatan penyeludupan dan potong atau komponen penyeludupan, litar kedua patut diganti, tempat kerja patut dipindahkan semula, peralatan penyeludupan atau penyeludupan dan potong patut diganti, dan bekalan kuasa mesti terputus.

Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

pelaburanAlasan: Penapis diblokir.

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana,PumacilJembatan pengangkutan bekas, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali,PumacilJembatan penerbangan hidraulik, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.


PumacilMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikDi manakah perbezaan klasifikasi



Blok brek peralatan.

Penjagaan peralatanKeperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Jembatan penerbangan sederhana biasanya digunakan sebagai peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang. Apa piawai untuk pemasangan mereka di lubang as as? Hari ini, editor akan membawa anda untuk belajar lebih banyak.

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

PumacilAlasan: sirkuit terbuka.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.


Hak cipta dan notis:
1. PumacilMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikDi manakah perbezaan klasifikasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat PumacilMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikDi manakah perbezaan klasifikasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan PumacilMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikDi manakah perbezaan klasifikasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian PumacilMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikDi manakah perbezaan klasifikasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Zaragozamengesyorkanberita
ZaragozaBerita terkini