CampelJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapModel inovasi

masa pelepasan:2024-02-15 14:50:43 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:156

Petua teras:Campel,Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter

Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

CampelSaiz jambatan pengangkutan tetap ditetapkan pada selang: x mm, saiz bibir: mm, kuasa motor: ./kw, dan saiz peralatan lubang dasar yang diperlukan ialah x x mm. Kapasiti muatan jambatan pengangkutan relatif besar, dan kapasiti muatan piawai ialah ton, ton dan ton.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

NanchangSaya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Jembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.


CampelJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapModel inovasi



Sama ada ia adalah jambatan boarding yang tetap atau angkat (sh) ē Platform telah membuat kontribusi yang signifikan untuk membantu dalam pengangkutan barang di aras yang berbeza. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, mudah untuk beroperasi dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Perhatikan penyelamatan sehari-hari, yang boleh meningkatkan masa penggunaan peralatan dan mencipta nilai yang lebih besar untuk perusahaan!

Mengenai pemeliharaan jembatan naik bimbit pada akhir tahun: buang semua minyak hidraulik dan gantikannya dengan minyak baru untuk menghindari terus menggunakan minyak lama. Jika tidak, komponen bergerak dalam sistem akan habis; Semak semua saluran paip hidraulik dan gabungan, pastikan saluran paip tidak rosak dan gabungan tidak terlepas. Ketatkan semua gabungan; Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan, letupkan plunger bersih dengan udara termampat, kemudian pasang semula. Jambatan pemuatan dan pembuatan bimbit adalah pemuatan dan pembuatan peralatan bantuan yang digunakan dalam kerjasama dengan forklift. Ia boleh menyesuaikan tinggi mengikut kongkaviti dan konveksi kereta. Forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kereta melalui peralatan ini untuk pemuatan dan pembuatan batch barang, dan boleh menyelesaikan pembuatan dan pembuatan cepat barang dengan hanya satu orang yang bekerja. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan banyak pekerjaan, meningkatkan efisiensi operasi, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

Persekitaran pemeriksaanSemasa turun jambatan naik,CampelJambatan naik jenis jambatan,CampelContainer Jembatan Naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.


CampelJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapModel inovasi



Pertama, jambatan boarding hidraulik dibahagi ke jambatan boarding tetap dan jambatan boarding bergerak berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jambatan boarding tetap juga dibahagi ke jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding pneumatik berdasarkan lokasi dan permintaan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan laman, dan persekitaran.

Pengurangan?Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Mengadopsi prinsip pemberontakan musim semi.

Kami telah memperkenalkan anda bagaimana jambatan naik bergerak hidraulik ditetapkan kepada bekas! Tekan jembatan naik bergerak ke belakang bekas dengan garpu, dan gantung rantai kabel panjang boleh ditetapkan pada trak untuk memastikan jembatan naik bergerak dan trak sentiasa ketat. Tinggi jembatan naik bergerak hidraulik boleh ditetapkan. Selepas mencapai pesawat yang sama, pedal jembatan naik ditempatkan pada permukaan bekas untuk mencapai jembatan naik bergerak. Ia digunakan secara luas dalam platformen kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa memuatkan dan memuatkan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan kargo bergabung dengan garpu. Dengan menggunakan jambatan muatan bimbit, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Ada berbagai jenis jambatan naik. Selama seluruh proses aplikasi, jembatan boarding tetap boleh secara rasional dilaksanakan di tempat tanpa perlukan untuk memuatkan dan memuatkan platform atau laman muatan dan memuatkan kargo. Jika laman web logistik tidak mempunyai platform perkhidmatan, jambatan boarding tetap boleh menjadi tindakan preventif yang masuk akal.

CampelPeriksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.

Apabila menggunakan pompa manual,CampelJembatan naik kecil, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.


Hak cipta dan notis:
1. CampelJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapModel inovasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat CampelJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapModel inovasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan CampelJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapModel inovasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian CampelJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapModel inovasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Zaragozamengesyorkanberita
ZaragozaBerita terkini