MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti

  • masa pelepasan:2024-03-28 17:26:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:291
  • Penerangan pantas:

    Monza,b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar

Kandungan artikel

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan,MonzaPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

MonzaLif berlebihan tidak berfungsi: Muatan lif terbatas, dan jika mereka berlebihan, mereka akan penggera dan secara umum tidak dapat dimulakan. Kebanyakan penumpang juga boleh keluar secara sukarela.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

AjakshoPemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing penggunaan tenaga lebih berkurang.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.


MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti



Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

Selama tahun terakhir, pembangunan industri lif China telah melalui beberapa tahap: pemasangan dan pemeliharaan lif yang diimport (-). Selama tahap ini, pemilikan lif China hanya sekitar bebas dan sukar untuk dikembangkan dan menghasilkan (-). Pada tahap ini,MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkat, China menghasilkan dan memasang sekitar lif. Cina telah menjadi pasar terbesar di dunia untuk lif yang baru dipasang dan penghasil utama lif.

Performasi teknikal yang perlu ditandakan& mdash; Kepercayaan, kemajuan dan selesa Kepercayaan yang disebut merujuk kepada kemampuan sistem lif untuk menjaga fungsi yang dinyatakan dalam masa yang dinyatakan. Keperluan kita untuk kepercayaan lif adalah untuk minimumkan kegagalan semasa masa operasi dan memudahkan untuk menghapuskan mereka apabila mereka berlaku. Ini memerlukan kita untuk memilih produk dengan kepercayaan tinggi, seperti lif rumah profesional, lif rumah villa, penghasil lif rumah, dan lif rumah kecil, yang mempunyai julat lengkap produk dan populer baik dalam negeri maupun antarabangsa. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Industri produk wayar yang memimpin selamat datang untuk bertanya. Konfigurasi lif adalah baik, seperti saiz bilik mesin cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

manufacturerRangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Pada hari awal lif, enjin uap dan enjin pembakaran dalaman digunakan sebagai kuasa untuk memandu langsung lif, yang pada dasarnya telah hilang.

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

MonzaPemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.


ZaragozaMaklumat produk lain
  • ForliPlatform angkat hidraulik elektrikMajlis yang berkenaan

    ForliPlatform angkat hidraulik elektrikMajlis yang berkenaan

  • ForliAxle Co., Ltd.Proses penyahpepijatan dan keperluan umum

    ForliAxle Co., Ltd.Proses penyahpepijatan dan keperluan umum

  • TiszaujvarosJembatan boarding platform pemuatan bekasBagaimana untuk lebih terkawal

    TiszaujvarosJembatan boarding platform pemuatan bekasBagaimana untuk lebih terkawal

  • TiszaujvarosPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiPembangunan bab baru

    TiszaujvarosPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiPembangunan bab baru

  • TiszaujvarosLif rumah tangga kecilCara merawat pembinaan peraturan pasaran

    TiszaujvarosLif rumah tangga kecilCara merawat pembinaan peraturan pasaran

  • Bhairab BazarSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 250kVAApakah bahan mentah dan kegunaannya

    Bhairab BazarSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 250kVAApakah bahan mentah dan kegunaannya

  • CarrigalinePlatform angkat hidraulik elektrik tetapBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaik

    CarrigalinePlatform angkat hidraulik elektrik tetapBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaik

  • CarrigalineBeli jambatan boarding hidraulikKemahiran memilih kaedah kerja rumah

    CarrigalineBeli jambatan boarding hidraulikKemahiran memilih kaedah kerja rumah

  • segera:Peringatan: Maklumat MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti memberi anda MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti oleh syarikat kami, perkhidmatan MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti. MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MonzaLif rumah tangga kecil 3 tingkatPengenalan peranti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!