Kegure TarnovskyPemulihan Semi-AutomatikTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran indu

masa pelepasan:2024-02-14 19:25:38 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:581

Petua teras:Kegure Tarnovsky,Jika lif sudah di lantai pertama,Kegure TarnovskyPlatform mengangkat bebas halangan menegak, segera buka pintu lif dan m

Jika lif sudah di lantai pertama,Kegure TarnovskyPlatform mengangkat bebas halangan menegak, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Kegure TarnovskyApabila memilih lif, konsep jenis lemon elektrik sepatutnya sangat jelas. Lif yang terutama membawa penumpang dan juga mempunyai fungsi membawa kargo seharusnya ditentukan sebagai penghasil lif rumah jangka panjang dan produk markah lain, dengan kualiti lengkap dan dijamin ditentukan

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

KwekweIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.


Kegure TarnovskyPemulihan Semi-AutomatikTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran industri



The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

Lif barang, terutama direka untuk membawa barang, biasanya disertai oleh orang.

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.


Kegure TarnovskyPemulihan Semi-AutomatikTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran industri



Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

bekalanSumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Membawa standar teknikal antarabangsa, konsep pengurusan, dan model perniagaan ke industri, lif rumah telah cepat memasuki peringkat internasionalisasi. Dari perspektif layout industri kesan agglomerasi industri lif rumah adalah jelas. Penghasilan mesin dan komponen lif lengkap terutama berkonsentrasi pada kawasan Delta Sungai Yangtze dan Delta Sungai Pearl. Selain komponen lif tinggi, komponen lif pada dasarnya telah mencapai lokasi.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal,Kegure TarnovskyPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan,Kegure TarnovskyLift kecil menarik rumah tangga, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Kegure Tarnovsky[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.) maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.


Hak cipta dan notis:
1. Kegure TarnovskyPemulihan Semi-AutomatikTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran indu yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Kegure TarnovskyPemulihan Semi-AutomatikTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran indu, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Kegure TarnovskyPemulihan Semi-AutomatikTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran indu adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Kegure TarnovskyPemulihan Semi-AutomatikTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran indu mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Zaragozamengesyorkanberita
ZaragozaBerita terkini