Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPetua untuk membersihkan

masa pelepasan:2024-03-23 20:30:13 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:313

Petua teras:Liga Xilingol,Menyesuaikan unit kuasa.Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk

Menyesuaikan unit kuasa.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Liga XilingolApabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan, kemudian turun ke belakang kereta. Pada masa yang sama pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

LimeiraKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Professional adalah rajaMenyesuaikan silinder minyak.

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPetua untuk membersihkan



Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Cipta kecerdasanGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan,Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik,Liga XilingolPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Peralatan bekalan ekonomi dan praktik yang ideal yang boleh menggantikan lif di lantai bawah. Lif kargo hidraulik mengatasi graviti terbatas lif biasa dan boleh berat sehingga puluhan ton hingga hampir ton barang. Penjagaan mudah dan selesa, dan pemasangan lebih selesa daripada tangga kargo biasa.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Liga XilingolPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan,Liga XilingolPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, perlengkapan keselamatan kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


Hak cipta dan notis:
1. Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPetua untuk membersihkan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPetua untuk membersihkan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPetua untuk membersihkan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Liga XilingolPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPetua untuk membersihkan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Zaragozamengesyorkanberita
ZaragozaBerita terkini