Liga XilingolLift bender tahapKesan penyejukan yang lemah

masa pelepasan:2024-03-23 20:30:13 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:382

Petua teras:Liga Xilingol, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia meng

Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC,Liga XilingolPlatform mengangkat talian aluminum, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Liga XilingolAda banyak situasi yang sama dalam kehidupan harian, seperti membuka pintu dalam kereta dengan kuat, menyebabkan sirkuit terputus dan memaksa lif untuk berhenti, menyebabkan orang terperangkap. Contohnya, jika lif sering masuk dan keluar semasa penghiasan dan jatuh ke dalam retakan pintu, pintu dewan lif mungkin tidak ditutup dengan ketat, dan selepas beberapa pintu berturut-turut dibuka dan ditutup, lif akan berhenti. Kejaminan kualiti profesional untuk penghasil lif rumah. Aktiviti diskaun sedang berlangsung, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF) dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.


Liga XilingolLift bender tahapKesan penyejukan yang lemah



Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Menurut analisis insider industri nisbah konsentrasi industri industri industri lif China sentiasa meningkat dan perkembangan adalah baik. Corak pembangunan industri telah mengalami perubahan yang signifikan, menunjukkan bahawa yang kuat lebih kuat dan yang lemah lebih lemah, dan industri telah memasuki masa pengubahan semula. Beberapa markah telah mula memasukkan ke dalam produksi di kawasan pusat dan barat, membuat bentangan industri lebih masuk akal. [] Jenis lif yang berbeza ditetapkan mengikut tinggi, tujuan, dan aliran penumpang (atau volum logistik) bangunan. Klasifikasi as as lif adalah kira-kira seperti ini.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

analisis[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah


Liga XilingolLift bender tahapKesan penyejukan yang lemah



High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Keadaan pemasanganAda butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

Apabila memilih lif,Liga XilingolLif tahap kecil, konsep jenis lemon elektrik sepatutnya sangat jelas. Lif yang terutama membawa penumpang dan juga mempunyai fungsi membawa kargo seharusnya ditentukan sebagai penghasil lif rumah jangka panjang dan produk markah lain, dengan kualiti lengkap dan dijamin ditentukan

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Liga XilingolJarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad,Liga XilingolPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminum, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.


Hak cipta dan notis:
1. Liga XilingolLift bender tahapKesan penyejukan yang lemah yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Liga XilingolLift bender tahapKesan penyejukan yang lemah, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Liga XilingolLift bender tahapKesan penyejukan yang lemah adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Liga XilingolLift bender tahapKesan penyejukan yang lemah mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Zaragozamengesyorkanberita
ZaragozaBerita terkini